Jan Everts: deadline is ook een planning - Michaëla Wierdsma
Michaela Wierdsma en Jan Everts

Jan Everts: deadline is ook een planning

Maar dan anders…

Michaela Wierdsma en Jan Everts

Deadline is ook planmatig werken, alleen niet zoals anderen dat doen. Net even iets anders. Dat is typisch Jan Everts, strategisch ondernemerscoach, evenals zijn uitspraak: ‘er is altijd een oplossing, alleen niet altijd op het moment dat je het wilt’.

Zelf doen, is een sterke en tevens zwakkere kant van Jan. Hij verteld over wat dat betekende in zijn leven en hoe hij daarmee om leerde gaan.

Dat is tegelijk wat hij zijn klanten bij brengt, ontdekken hoe je slimmer kunt werken in je onderneming en daar naar handelen. Wat dus niet betekend dat je alles zelf moet doen, juist niet! Zijn boek heet niet voor niets ’In 10 stappen e-mailmarketing ontmaskerd’, stap voor stap op weg naar succes.

In deze podcast ontmaskerd hij zijn persoonlijk masker, de oorzaak en het gevolg daarvan, niet alleen voor hem maar ook zijn naaste omgeving. Gelukkig met de nodige humor die zo kenmerkend voor hem is.

podbean
podcast

Het heeft even geduurd voor Jan toezegde in mijn podcast over de mens achter het succes te komen. Succesvol is niet wat hij zich noemt. Al is het schrijven van zijn boek een persoonlijk succes. ‘Nooit gedacht dat ik een boek zou schrijven!’ Hij verbaasde zich er zelf mee.

Eenmaal met Jan in gesprek over de ‘dingen des levens’ kan ik nog uren doorgaan, ik heb het tot drie kwartier beperkt!

Heb jij net als Jan ook je masker laten vallen? Wat is jouw ervaring daarin, laat het weten in het reactieveld hieronder. Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.

Op jouw ontmaskering!

Michaela Wierdsma


NB: wil je als eerste op de hoogte zijn van nieuwe inspirerende podcast over de mens achter het succes? Schrijf je dan in via het contactformulier hiernaast. 

NB2: Jan zijn boek ‘In 10 stappen e-mail marketing ontmaskerd’ is echt een aanrader. De logische stappen die hij omschrijft en de implementaties die je gelijk in je onderneming kunt toepassen zijn prima te doen. Wil jij dit boek ook, volg deze link en verbaas je over hoe eenvoudig je een e-mailfunnel maakt zodat je het vertrouwen van je klant wint. 

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp
Scroll naar top